خدمات صفر تا صد نصب و راه اندازی ویپ تهران آی تی

امروزه بیشتر شرکت‌هابا تماس‌های درون سازمانی، شهری و بین‌المللی سروکار دارند همچنین بعضی از شرکت ها هم دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند که در همه این موارد استفاده از خدمات VoIP بهترین گزینه می باشد. با توجه به اینکه ویپ در بستر شبکه راه اندازی میشود، میتوان با استفاده از خدمات نصب و راه اندازی ویپ تهران آی تی، از تمامی ظرفیت‌های شبکه استفاده کرد و علاوه بر انتقال دیتا، تصویر و صوت را نیز رد و بدل کرد.

عموما در حال حاضر بیشتر شرکت‌ها برای برقراری تماس در درون شرکت یا حتی با بیرون از شرکت از خدمات ویپ استفاده می‌کنند. استفاده از خدمات ویپ علاوه بر کاهش هزینه‌ها، هزینه نگهداری و عیب یابی بسیار ارزان‌تری دارد و همچنین امکانات مختلفی را در اختیار استفاده کنندگان خود قرار می‌دهند.

به همین دلیل راه‌اندازی ویپ شامل امکانات جذاب و مختلف می‌باشد که موجب استقبال مدیران شرکت‌ها در بهره‌مندی از این تکنولوژی شده است. سازمان‌ها با دریافت خدمات ویپ قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم افزار CRM، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهند.

خدمات نصب و راه اندازی ویپ تهران آی تی

مزایای راه اندازی خدمات ویپ

با پیاده سازی سیستم ویپ میتوانید از امکاناتی مثل صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و ده‌ها قابلیت دیگر استفاده کنید. همچنین میتوانید به صورت حرفه‌ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

با استفاده از ویپ میتوانید با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل کارمندان دسترسی به داخلی های شرکت را از طریق گوشی کارمندان خود فراهم کنید و کارمندان شما بتوانند پاسخگوی مشتریان شرکت در تمام اماکن باشند.

شما مدیران شرکت ها با بهره‌مندی از مشاوران و خدمات تخصصی تهران آی تی در زمینه نصب و راه‌اندازی VoIP با یک تیر چند نشان خواهید زد. از جمله مزایای دریافت این خدمات از تهران آی تی می توان به ایجاد ارتباطاتی بسیار ارزان، باکیفیت و ایمن با کارمندان و مشتریان و نیز خدمات پشتیبانی ویپ اشاره کرد.

با راه‌اندازی ویپ قادر خواهید بود از هر کجای دنیا، حتی با گوشی هوشمند خود به سرویس ویپ دسترسی داشته باشید. این مجموعه با اتکا به دانش روز و سال‌ها سابقه در عرصه خدمات پشتیبانی VoIP ، توانسته است در این چند سال کارنامه ای درخشان در راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی تحت شبکه از خود برجای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر خدمات ویپ تهران و ایران شناخته شود.

مزایای تلفن Voip نسبت به تلفن آنالوگ

امکانات بی شمار ویپ
با استفاده از ویپ به راحتی میتوان با یک برنامه نویسی ساده مواردی مانند: انتقال تماس ، پارک کردن تماس ها، استفاده از صندوق صوتی را ایجاد کرد.

انعطاف پذیری سیستم voip

در این سیستم می توان به راحتی امکانی را ایجاد و امکانی را حذف کرد و یا تغییر داد. زیرا تمام تلفن های این سیستم مستقیما به سرور متصل هستند و از طریق برنامه ریزی سرور می توان به راحتی تغییرات خواسته شده را اعمال کرد. البته برای این منظور شما باید دارای یک گروه حرف های پشتیبانی Voip و برنامه نویس کاربلد باشد.

امکان استفاده همزمان تعداد بالای کاربر
با این سیستم به راحتی می توان در کنفرانس ها حتی جلسات بین المللی تعداد بالای کاربران را ساپورت کرد و بعد از اتمام کنفرانس فایل جلسات را به تک تک افراد فرستاد.

قابلیت استفاده از نرم افزار های تلفنی جدید
این سیستم با توجه به اینکه قابلیت ارتقاء و آپدیت شدن را دارد می تواند از نرم افزارهای برزو تلفنی هم استفاده کند در صورتی که در سیستم آنالوگ این امکان وجود ندارد.

عدم لزوم استفاده از دستگاه فکس برای ارسال فکس
یک از امکانات سیستم voip امکان فرستادن فکس به راحتی و بدون نیاز به داشتن دستگاه فکس می باشد. که این کار به وسیله یک نرم افزار ساده که جز کوچکی از امکانات این سیستم است انجام می شود. امکانات این چنینی به شما گوشزد می کند که تیم پشتیبانی Voip باید به برنامه ها و سیستم نرم افزاری هم مسلط باشند.

امکان جابه جایی راحت کاربران
حتما برای شما هم پیش آمده که با جابه جایی اتاق شما در شرکت مشکل انتقال شماره داخلی به آن اتاق به معضلی تبدیل می شود. تا آنجایی که حتی عنوان شماره داخلی تغییر می یابد. ولی در سیستم voip این کار به سادگی و تنها با تغییر یک ip امکان پذیر خواهد بود.

کاهش هزینه با سیستم voip
هزینه تمام شده هم در بخش خریداری و نصب تجهیزات و هم در بخش هزینه تماس ها به ویژه تماس های بین المللی و هم در بخش نگهداری و پشتیبانی Voip بسیار کمتر و پایین تر از تلفن های سنتی و آنالوگ می باشد.

داشتن امنیت بالاتر نسبت به شبکه آنالوگ
در این تکنولوژی نمی توان به راحتی وارد شبکه شد. ولی در سیستم آنالوگ با استفاده از یک گوشی و وصل کردن آن به پریز شبکه می توان وارد شبکه شد. در صورتی که در این سیستم باید تمامی کاربران برای سرور تعریف و شناخته شوند. همچنین برای افزایش امنیت در این روش می توان تمام خطوط و شبکه را بر روی VPN شخصی پیاده کرد که بسیار مفید و با امنیت بالا خواهد بود.

سهولت اضافه کردن شماره تلفن
در voip به راحتی با اضافه کردن گیت در سرور می توان شماره تلفن جدید برای تماس به شبکه اضافه کرد.

قابلیت اتصال چندین دفتر در نقاط مختلف به یک شماره تلفن
این امکان وجود دارد که چندین دفتر در نقاط مختلف کشور و یا شهر را به یک شماره تلفن واحد وصل و از امکانات آن استفاده کرد. البته در این روش پشتیبانی Voip نقش اساسی داشته و باید در هدایت تماس بسیار دقت کنند.

مانیتورینگ و کنترل راحت سیستم
در این سیستم به راحتی مکالمات قابل رهگیری هستند. در این روش به سهولت می توان ریز مکالمات را رصد و مکالمات را ضبط و نگهداری کرد.

امکانات ویپ

اجرای نصب و راه اندازی ویپ

تهران آی تی یکی از حرفه ای ترین تیم های اجرای ویپ در ایران است اگر نیاز به اجرا ویپ دارید تهران آی تی یکی از بهترین انتخاب های شماست ما در تهران آی تی قیمت منصفانه به همراه خدمات حرفه ای به مشتری های عزیز مون ارائه می دهیم اگر به دنبال اجرا ویپ هستید با ما تماس بگیرید.

راه اندازی ویپ را می توان از ساده ترین و کم هزینه ترین حالت بسته به تعداد و نوع کاربران تا پیشرفته ترین حالت با هزینه های مختلف انجام داد. ویپ یا Voip به طور خلاصه روشی برای انتقال صدا در یک محیط اداری یا شرکت بوده که افراد می توانند در آن بدون نیاز به استفاده از اینترنت و فقط بر روی بستر شبکه داخلی با یکدیگر گفتگو کنند.

امروزه استفاده از این روش به عنوان مناسب ترین گزینه از نظر کاهش هزینه ها و همچنین امنیت محسوب می شود که همه روزه شمار متقاضیان آن در حال افزایش می باشد. پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش کامپیوتر های شخصی باعث شده تا استفاده از روش های جدید و نوین مانند راه اندازی ویپ با بازخورد خوبی در میان عموم روبرو شود.

شاید در گذشته نه چندان دور ایده راه اندازی شبکه ای که بتوان در آن به تبادل اطلاعات پرداخت کمی دور از انتظار به نظر می رسید. اما در حال حاضر ما شاهد رونمایی از روش های جدید و کم هزینه در دنیای ارتباطات هستیم که می توان به کمک آن ها به سادگی هرچه تمام تر اطلاعات مورد نیاز خود را انتقال داد. شاید پیاده سازی ویپ یکی از همین ایده ها بوده که انسان توانست با تکیه بر علم و تکنولوژی آن را به مرحله اجرا و عمل در آورد.

ویپ که در زبان انگلیسی با واژه VOIP شناخته می شود به نوعی سرویس جدید برای انتقال صوت به کمک اینترنت گفته می شود که به کمک آن می توان یک شبکه تلفنی داخلی را در یک سازمان ایجاد نمود. به کمک این تکنولوژی می توان برای برقراری تماس تلفنی به جای استفاده از مخابرات از بستر اینترنت بهره گرفت.

به همین جهت در راه اندازی ویپ صدای افراد به کمک IP آدرس آن ها در اینترنت انتقال پیدا می کند که این روش نسبت به استفاده از مخابرات از هزینه بسیار ناچیزی برخوردار خواهد بود. نحوه عملکرد این سرویس به این گونه بوده که در طی آن صدای انسان که به صورت یک سیگنال آنالوگ می باشد به سیگنال دیجیتال جهت انتقال در بستر اینترنت تبدیل می شود. به همین منظور جهت راه اندازی ویپ معمولا می توان از یک تلفن یا یک بسته جداگانه مانند ATA استفاده کرد. به طور کلی پس از راه اندازی ویپ دیگر نیازی به استفاده از تلفن های ثابت و سانترال نخواهد بود و تمامی اطلاعات و صدای افراد به کمک متصل شدن دو کامپیوتر به یکدیگر از طریق شبکه محلی یا اینترنت منتقل می گردد.

پیاده سازی ویپ

مزایای پیاده سازی ویپ

در حال حاضر راه اندازی ویپ در بسیاری از شرکت ها و اداره های مختلف بسیار مرسوم شده که این سرویس از مزایای گوناگونی برخوردار است که برخی از این مزایا عبارتند از :

عدم نیاز به سیم کشی و کابل کشی های گوناگون
یکی از مزایای اجرای ویپ عدم نیاز به سیم کشی و کابل کشی های گوناگون در محیط اداره یا سازمان می باشد که این موضوع می تواند بسیار در هزینه های شرکت صرفه جویی کند. از آن جایی که ارتباطات به وسیله شبکه داخلی یا اینترنت صورت می گیرد دیگر نیازی به سیم کشی های فراوان برای برقراری ارتباطات نخواهد بود.

صرفه جویی در هزینه برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری
صرفه جویی در هزینه برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری یکی دیگر از مزایای راه اندازی ویپ می باشد. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها برای برگزاری کنفرانس های خود از بستر VOIP استفاده می کنند که این امر سبب کاهش هزینه های شرکت در بلند مدت خواهد شد. در روش استفاده از ویپ امکان برقراری ارتباط و برگزاری کنفرانس در ابعاد بین المللی نیز وجود خواهد داشت.

امکان مدیریت ساده و آسان
یکی دیگر از مزایای راه اندازی ویپ امکان مدیریت ساده و آسان آن بوده که به وسیله این روش می توان به سادگی کاربران و تلفن های موجود در شبکه را مدیریت کرده و به سادگی گزارش گیری کرد.

برقراری تماس از داخل شرکت به خارج از آن بدون صرف هزینه زیاد
یکی دیگر از مزایای راه اندازی ویپ امکان برقراری تماس از داخل شرکت به خارج از آن بوده که در این روش دیگر نیازی به صرف هزینه اضافه نخواهد بود و به آسانی می توان به هر نقطه از کشور یا جهان تماس گرفت. این موضوع نیز سبب کاهش هزینه های اضافه در مدت زمان طولانی خواهد شد.

امکان گسترش سرویس در هر زمان
امکان گسترش سرویس در هر زمان نیز یکی دیگر از مزایای راه اندازی ویپ بوده که می توان به سادگی آن را اجرا نمود. در هنگام گسترش این سرویس مانند تلفن های ثابت دیگر نیاز به سیم کشی مجدد نخواهد بود و به سادگی می توان نسبت به اضافه کردن تلفن یا کاربری جدید در شبکه اقدام نمود.

امکانات پیاده سازی ویپ

استفاده از این سرویس می تواند امکانات فوق العاده ای را در اختیار شرکت یا سازمان مورد نظر قرار دهد که برخی از آن ها شامل موارد زیر می باشند.

امکان ضبط مکالمات به سادگی
ضبط مکالمات شاید یکی از مواردی باشد که بسیاری از شرکت های خدماتی در حال حاضر به دنبال آن هستند تا صدای مشتری ها و کارکنان خود را جهت استفاده در آینده ذخیره کنند.

امکان ایجاد شماره تلفن به تعداد زیاد
یکی از امکاناتی که پیاده سازی ویپ در اختیار سازمان ها قرار می دهد برخورداری از قابلیت ایجاد شماره تلفن به تعداد زیاد می باشد که این مورد برای شرکت هایی با محیط ها و دفاتر مختلف می تواند بسیار مفید باشد.

برخورداری از قابلیت دریافت پیام صوتی
یکی دیگر از امکاناتی که راه اندازی ویپ در اختیار افراد و سازمان ها قرار می دهد برخورداری از قابلیت دریافت پیام به صورت صوتی است. در مواقعی که کاربر نتواند به تماس پاسخ دهد می توان برای او پیام صوتی ارسال کرد همچنین می توان این پیام را به ایمیل افراد نیز ارسال نمود.

امکان ارسال فکس به ایمیل
راه اندازی ویپ می تواند امکان ارسال فکس به ایمیل افراد یا شرکت های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد که به کمک آن علاوه بر کمک به محیط زیست در مصرف کاغذ و هزینه های اضافی صرفه جویی خواهد شد.

فروش خدمات ویپ

با توجه به توضیحاتی که ارائه گردید حالا می توانید به راحتی سیستم ویپ خود را راه اندازی کرده و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. در حال حاضر شرکت های بسیاری در زمینه فروش خدمات ویپ فعالیت می کنند که می توان با مراجعه یا تماس با این شرکت ها نسبت به راه اندازی سرویس ویپ اقدام نمود.

البته قبل از انجام هر کاری بهتر است تا در مورد نحوه اجرای این سرویس و هزینه آن با کارشناسان این حوزه مشورت کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را در جهت اجرای ویپ انجام دهید. همچنین پیشنهاد می شود تا از شرکت های با تجربه و فعال در این زمینه جهت نصب و پیاده سازی ویپ استفاده به عمل آورید. زیرا شرکت های با تجربه می توانند بهترین کیفیت کار را با مناسب ترین قیمت ارائه دهند.